پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204613
نمايش واقعي و وحشتناک از اعضاي بدن روي لباس+ عکس
تاریخ انتشار : 1395/01/08 11:40:35
نمایش : 1719
تحقيقات حاکي از آن است که به کمک اشعه X مي‌توان از طريق برخي تي‌شرت‌ها اندام‌ها و فرآيند‌هاي داخل بدن انسان را مشاهده کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پروژه‌اي جديد و در عين حال بسيار پرطرفدار تي‌شرت‌هايي مجازي و تصويري طراحي کرده است تا بتوان به کمک دستگاه موبايل، تبلت يا هدست VR آناتومي داخلي بدن افرادي که آن را مي‌پوشند را نشان دهد. نام اين پروژه «تي‌شرت مجازي» است که حتي مي‌تواند سيستم گردش خون و دستگاه گوارش افراد را نيز نشان دهد.

اين پيشرفت علمي بزرگ مي‌تواند سنگ‌بناي پيشرفت‌هاي بسياري باشد و در تشخيص، درمان و دست کم مهار بسياري از بيماري‌ها بسيار مفيد و موثر باشد. در ابتدا، اين تي‌شرت‌ها به اين دليل طراحي شده‌اند تا کودکان بتوانند از همان ابتدا با اندام‌هاي داخلي بدن انسان آشنا شوند و فرآيند‌هاي دستگاه‌هاي مختلف داخل بدن را ببينند و از اين طريق آگاهي خود را از بدن انسان افزايش دهند تا دست کم بتوانند در آينده بيشتر مراقب سلامتي خود باشند.

 

نمايش واقعي و وحشتناک از اعضاي بدن روي لباس+ عکس

اين تي‌شرت‌ها مي‌توانند تصاوير و فيلم‌هايي از داخل بدن انسان نشان دهد و در واقع مانند لنزي جادويي عمل مي‌کنند. طراحان اين پروژه دورنما و تاثير اين تي‌شرت‌ها را در افزايش آگاهي نسبت به بدن انسان و کاهش بيماري‌ها بسيار درخشان مي‌دانند به خصوص بيماري‌هايي که انسان‌ها به علت عدم اطلاعت و آگاهي به آن‌ها مبتلا مي‌شوند. 

افراد مي‌توانند با استفاده از اين تي‌شرت‌ها و يک دستگاه ارتباطي کوچک همچون گوشي‌هاي همراه داخل بدن ديگران را ببينند و براي ديدن داخل بدن خود کافي است در مقابل آيينه بايستند. از اين طريق دانش‌جويان و دانش‌آموزان مي‌توانند به مهيج‌ترين و جالب‌ترين شکل داخل بدن انسان را ببينند. شايان ذکر است که فناوري طراحي اين لباس‌ها با استفاده از اشعه X کار مي‌کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html